SEA & Online marketing

Wilt u uw bereik op het internet vergroten? Wilt u uw marketing budget efficiënter inzetten om meer traffic naar uw website te vergaren? Dan bent u op deze pagina aan het juiste adres. In de wereld van online marketing is SEA een belangrijke factor. Met advertising kan er in een kort termijn meer traffic worden gerealiseerd door de adverteren op de zoekwoorden waarop u wilt worden gevonden. Wilt u hier meer over weten? Lees dan snel verder om alle voordelen van SEA te ontdekken!  

Sneller traffic genereren 

 Online marketing en SEA gaan hand in hand samen. U wilt meer producten verkopen en daarvoor biedt het internet de ideale oplossing. U heeft echter te keuze om te kiezen voor de lange en/of de korte termijn. Met SEO wordt de content op uw website geschreven op basis van relevante zoekwoorden. Hierdoor geeft Google uw website een hogere positie binnen de zoekmachine kunnen kosten wat lager worden gehouden. Wanneer u direct resultaat wilt zien in uw online marketing is het aan te raden om voor SEA of zoekmachine advertising te kiezen. Hiermee komt uw website bovenaan de zoekmachine terecht. Dit is echter wel voor een gelimiteerde tijd en tegen een bepaalde hoeveelheid kosten. Een SEA specialist inhuren zorgt ervoor dat je dit geld het best uitgeven. SEO en SEA hebben beide veel voor- en nadelen. Hierdoor is het aan te raden om gebruik te maken van een combinatie hiervan. Op deze manier kunnen de vruchten van beide positieve punten worden geplukt om voor meer online conversies te zorgen.  

Social advertising

 Met social advertising is het mogelijk om te zorgen voor hypersegmentatie. Dit houdt in dat er op basis van persoonlijke data kan worden gericht op personen die passen in uw klantenprofiel. Deze klanten hebben op bijvoorbeeld Facebook aangegeven wat hun interesses zijn en wat hun favoriete hobby’s zijn. Deze data wordt verzameld door Facebook en u kunt hier met de Facebook Pixel uw voordeel uithalen. Met de Facebook Pixel is het mogelijk om bepaalde filters in te stellen op basis van demografie en andere factoren in online marketing die bepalen wie uw ideale potentiële klanten zijn. Door deze personen vast te stellen kunt u uw succesratio op conversie effectief vergroten. 

Geef een reactie